18 Ιουλίου 2009

Νικόλα σε ευχαριστούμε...

Ο Νίκος Χατζηβρέττας μετά από 6 χρόνια με τη φανέλα του Παναθηναϊκού θα αναζητήσει την τύχη του σε άλη ομάδα αφού δεν τα βρήκε με τη διοίκηση της ΚΑΕ. Ανακοίνωση εξέδωσε με την οποία ευχαριστεί την ομάδα και τον κόσμο. Αναλυτικά η ανακοίνωση:


Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους προπονητές μου , στους συμπαίκτες μου, στο γυμναστή, στο σταφ, στη διοίκηση και στον κόσμο της ομάδας για όσα μου πρόσφεραν και την άψογη συνεργασία που είχαμε αυτά τα έξι χρόνια. Έκλεισε ένας κύκλος της μπασκετικής μου πορείας και φεύγω με τη βαλίτσα γεμάτη από χαρές, τίτλους, επιτυχίες, δυνατές συγκινήσεις και όμορφα συναισθήματα. Αυτά τα έξι χρόνια θα είναι για πάντα στην καρδιά μου.


Σας ευχαριστώ πολύ,

Νίκος Χατζηβρέττας
Νικόλα σε ευχαριστούμε και εμείς για αυτά που πρόσφερες στην ομάδα μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: