12 Αυγούστου 2009

Μας ειρωνεύεται και ο Sotis...

Ανακοίνωση εξέδωσε ο Σωτήρης Κυργιάκος για τα δημοσιεύματα που ανέφεραν για συνάντησή του με τον πρόεδρο του Παναθηναϊκού για επιστροφή του στην ομάδα μας.

«Απαντώντας για πρώτη φορά σε δημοσίευμα εφημερίδας έχω να πω τα εξής: Σε κότερα δεν μπαίνω ποτέ γιατί ζαλίζομαι. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί την δικαστική διαμάχη που έχω με τον Παναθηναϊκό, και δεν έχει τελεσιδικήσει, ορισμένοι προσπαθούν να την «περάσουν» ως πρόταση που δέχτηκα από τον Παναθηναϊκό.Ουδέποτε είχα πρόταση από τον Παναθηναϊκό και απορώ ποιους εξυπηρετούν όλα αυτά τα δημοσιεύματα. Γιατί κάθε φορά που ο Παναθηναϊκός ψάχνει στόπερ πρέπει το δικό μου όνομα να «παίζει» σε διάφορα σενάρια; Ας βρει επιτέλους ο Παναθηναϊκός ένα στόπερ για να ησυχάσουμε όλοι.Είμαι παίκτης της ΑΕΚ για τα επόμενα τέσσερα χρόνια κι όχι ανταλλάξιμο προϊόν, και πιστεύω ότι έχω δείξει πως ξέρω να τιμώ τη φανέλα της ομάδας που φοράω».


Τη δική της απάντηση όμως έδωσε και η ΠΑΕ Παναθηναϊκός δίνοντας την ακόλουθη απάντηση στον τύπο (δεν υπάρχει στο site της ΠΑΕ):

«Πριν από ένα μήνα ο ποδοσφαιριστής Σωτήρης Κυργιάκος συναντήθηκε με τον πρόεδρο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός στα γραφεία του. Σκοπός της συνάντησης ήταν η εξεύρεση λύσης στην οικονομική απαίτηση που έχει ο Παναθηναϊκός από τον ποδοσφαιριστή. Παρότι η συνάντηση διεξήχθη σε φιλικό κλίμα, δεν υπήρξε ταύτιση απόψεων σε ότι αφορά την εκκρεμοδικία. Ως εκ τούτου η διαφορά θα λυθεί μέσω της δικαστικής οδού. Ουδεμία συζήτηση έγινε περί μεταγραφής του ποδοσφαιριστή στον Παναθηναϊκό, μιάς και είναι σαφές ότι όσο υπάρχει οικονομική διαφορά και δικαστική διαμάχη με έναν ποδοσφαιριστή, ο Παναθηναϊκός δεν διαπραγματεύεται τη μεταγραφή του».

Το κακό κατά τη γνώμη μου σε αυτή την ιστορία είναι ότι βγαίνουν οι απλοί οπαδοί στα forum και στα ραδιόφωνα και να ζητάνε να γυρίσει ο Κυργιάκος στην ομάδα. Η ανακοίνωση που έβγαλε η ΠΑΕ κατά τη γνώμη μου άργησε, έπρεπε να την έχουν βγάλει από καιρό ώστε να σταματήσει και ο κόσμος να περιμένει το Sotis...
Όσοι δεν ξέρουν ή δεν θυμούνται το παρασκήνιο της πρώτης φοράς που υπέγραψε στον Παναθηναϊκό ο Κυργιάκος, καθώς και της δικαστικής διαμάχης, που υπάρχει από την μετακίνησή του στους Ρέιντζερς, δεν θα τον ήθελαν στην ομάδα.
Τώρα εάν θέλει ή όχι να έρθει στην ομάδα.... η καρδούλα του το ξέρει.
Παίχτες που έχουν ευεργετηθεί και έχουν κάνει όνομα από την ομάδα μας και έχουν στραφεί εναντίον της δικαστικά κατά τη γνώμη μου δεν έχουν θέση στην ομάδα.
Το ίδιο ισχύει και για το Γιούρκα Σεϊταρίδη....

Δεν υπάρχουν σχόλια: